ارورهای رایج مایکروفر

آموزشگاه فنی و حرفه ای ویراد برق ساختمان آموزش تایمر و کانتر-w پی ال سی PLC تعمیرات درایو و پی ال سی آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزش تعمیرات موبایل آموزش تعمیرات برد تعمیر برد تعمیر برد لوازم خانگی تعمیر مکانیکی لوازم خانگی آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزش تعمیرات موبایل آموزش تعمیرات برد آموزش تعمیر اینورتر و پی ال سی آموزش پی ال سی زیمنس آموزش پی ال سی دلتا آموزش پی ال سی فتک آموزش پی ال سی ابزار دقیق آموزش ابزار دقیق آموزش PLC آموزش نرم افزار TIA PORTAL آموزش نرم افزار WINCC FLEXIBLE آموزش نرم افزار سیماتیک منیجر آموزش برق ساختمان آموزش تابلو برق آموزش برق صنعتی آموزش هوشمند سازی پی ال سی آموزش پی ال سی پی ال سی دلتا زیمنس فتک plc

تعمیرات ماکروفر:

ماکروفر ها در واقع نوعی از فرها هستند که برای پختن و گرم کردن غذا از امواج مایکروواستفاده می کند و به دلیل اینکه سرعت بالایی در روند پخت غذا دارد جزء لوازم اساسی منازل محسوب می شود، زیرا با توجه به مشغله های زندگی روزمره و کمبود وقت اکثریت مردم به این دستگاه ها روی آورده اند.

ماکروفر چگونه کار می کند :

ماکروفر هادرون خود لامپ اشعه ای یا تفنگ الکترونی دارند که امواج ها با فرکانس بالا بر روی مواد غذایی می تاباند و این امواج باعث جنبش مولکولی آب مواد غذایی درون خود می شود و به اصطلاح باعث بالا رفتن مولکول های آب با یکدیگر می شود و نتیجه آن گرم شدن مولکول ها و در واقع آن مواد غذایی موجود می شود .

نکته ای که وجود دارد این است که این اشعه بر روی مواد پلاستیکی و در کل موادی که در آن مولکول آب استفاده نشده است اثر نمی گذارد  و آن ها را داغ نمی کند و فقط روی مواد غذایی  درون ظرف ها اثر می گذارد .

ایرادات ماکروفر :

مایکروفر ها بیشترین یا شایع ترین خرابی که دارند عدم گرم کردن آن ها می باشد و به دلیل اینکه دراین دستگاه ها از ولتاژ های خیلی بالا استفاده می شود برای تعمیرات نیاز به کارشناس و متخصص دارند .

روشن نشدن مایکروفر یکی دیگر از ایرادات می باشد که به دلیل استفاده از برد الکترونیکی در این دستگاه ها و خرابی آن ها این احتمال وجود دارد .

مرکز تعمیرات با کارشناسان متخصص در زمینه انواع برند های مایکروفر با تشخیص و عیب یابی سریع در زمینه تعمیرات برد الکترونیکی و یا خرابی متعلقات مایکروفر آماده انجام خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

۴.۷/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

یازده − نه =