شرایط و قوانین دوره های حضوری

 ۱. کارآموزان موظف به رعایت موازین اسلامی ،اخلاقی ، اجتماعی و کلیه ضوابط آموزشی ، مقرراتی و آئین نامه انضباطی هستند و اعمال نظارت بر این موضوعات بر عهده مدیر آموزشگاه میباشد.
۲. در صورت عدم رعایت مسائل ایمنی و توجه نکردن به قوانین ایمنی کارگاه توسط کارآموز ، آموزشگاه هیچ مسئولیتی در قبال جبران خسارت جانی و مالی به کارآموز نخواهد داشت و جبران  تمامی خسارت وارده به هر کدام از تجهیزات به عهده کارآموز میباشد.

۲-۱ . بدون هاهنگی با سرپرست کارگاه استفاده از برق ۲۲۰ ولت و استفاده از لوازم برقی و الکترونیکی ممنوع میباشد.

۲-۲ . هنگام استفاده از دستگاه های برقی و الکترونیکی و دستگاه هایی که با تغذیه بیشتر از ۲۴ ولت است، استفاده از دستکش اجباری است.

۳.کارآموز موظف است در تمامی کلاسها حضور به موقع بهم رساند و قبل از هر جلسه پرتال خود را در سایت چک کند.
۴. کارآموز موظف است شهریه دوره آموزشی را تا قبل از شروع دوره تعیین شده پرداخت نماید در غیر این صورت از حضور وی در کلاس جلوگیری خواهد شد.
۵. در صورتی که کارآموز پس از ثبت نام انصراف دهد ، حداکثر تا ۳ روز قبل از شروع دوره فرصت دارد که به آموزشگاه مراجعه کند و ۷۰ درصد از هزینه پرداختی را دریافت نماید در غیر این صورت  پس از برگزاری  اولین جلسه و انصراف کارآموز مبلغی به وی عودت نمیشود.
۶. درشروع هرکلاس حضور و غیاب انجام میشود. در صورتی که کارآموز بیشتر از ۳ جلسه  غیبت داشته باشد به منزله انصراف تلقی خواهد شد و مطابق بند ۵ با وی برخورد خواهد شد.

۶-۱ . درصورت عدم رعایت مسائل و قوانین کارگاه و عدم همکاری با سرپرست و مدرس کارگاه و انجام ندادن تمارین و کار عملی از سوری کاراموز،مدرس میتواند فرد مخاطی را از ادامه کلاس حذف نماید و همچنین هیچ هزینه ای به شخص عودت داده نمیشود.
۷. آموزشگاه هیچ مسئولیتی در رابطه با ایجاد شغل برای کارآموز پس از اتمام دوره نخواهد داشت .
۸. آموزشگاه موظف است رسید پرداختی شهریه را پس از مهر و امضاء به کارآموز تحویل دهد.
۹. در صورت سهل انگاری توسط کارآموز و وارد نمودن خسارت به وسایل کارگاه آموزشی ،تمام خسارت مالی می بایست توسط کارآموز جبران شود و در صورت عدم پرداخت خسارت از ادامه  حذف خواهد شد
۱۰. آموزشگاه برای بالا بردن کیفیت آموزشی خود ، کارآموزان را پس از اتمام دوره آموزشی پشتیبانی  رایگان خواهد نمود.

شرایط و قوانین دوره های آنلاین

  1. قبل از شروع دوره می بایست شهریه دوره آموزشی را بصورت کامل پرداخت نمایید.
  2. کاراموز موظف است پس از پرداخت شهریه ، با مسئول ثبت نام ، دوره انتخابی مد نظر خود را هماهنگ نموده تا دسترسی دوره برای ایشان تعریف شود.
  3. آموزشگاه به جهت بالا بردن سطح کیفیت آموزشی ، امکان برگزاری کلاسهای حضوری رفع اشکال و کار عملی را نیز برای کاراموزان دوره های آنلاین فراهم نموده است.
  4. کارموز برای حضور در مجموعه و انجام کار عملی می بایست ابتدا با کارشناس و استاد مربوطه هماهنگ نماید.
  5. کاراموز باید به هنگام انتخاب پلتفرم مورد نظر حتما دقت لازم را داشته باشد ،زیرا در صورت انتخاب اشتباه دسترسی جدیدی تعریف نمیشود.
۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

شانزده − یک =