"برای دانلود بر روی عنوان دفترچه مورد نظر کلیک کنید"

آموزشگاه فنی و حرفه ای ویراد

دانلود دفترچه راهنمای درایو ال اس LS

در این فایل علاوه بر بیان نکات ایمنی به بررسی راه اندازی درایو سری ic5 برند ls می پردازیم.در این فایل در ابتدا نمایی از ترمینال های اینورتر نمایش داده ایم و در ادامه پارامتر های مهم و کاربردی این درایو مثل:ACC,DEC,DRIVE MODE,FRQ,ST,RPM,DCL,VOL کرده ایم و در انتها توضیحاتی برای راست گرد کردن موتور و نحوه بازگشت به تنظیمات کارخانه را توضیح داده ایم.

v20 آموزشگاه فنی و حرفه ای ویراد

دانلود دفترچه راهنمای درایو زیمنس سری V20

در این فایل نکات ایمنی درایو سری V20 برند زیمنس و نحوه راه اندازی آن پرداخته ایم. و بررسی ترمینال های قدرت و ترمینال های سینامیکس سری V را انجام داده ایم.در ادامه نحوه سیم بندی همراه با نقشه بیان کرده ایم.و هم چنین به جزئیات BOP و فرکانس مناسب ،فلوچارت راه اندازی سریع درایو ، پارامتر های مهم، مرجع فرمان، بررسی ده نوع CN ، مرجع تعیین سرعت ، تنظیم پارامتر های مشترک درایو و بازگشت به تنظیمات کارخانه بیان کرده ایم.

yaskawa-7100 آموزشگاه فنی و حرفه ای ویراد

دانلود دفترچه راهنمای درایو یاسکاوا

در این فایل علاوه بر بیان نکات ایمنی به بررسی نحوه راه اندازی درایو سری V1000 برند YASKAWA پرداخته ایم و پارامتر های مهم آن را بررسی کرده ایم.در ابتدا موارد ذکر شده در پلاک این موتور را تشریح می کنیم و در ادامه نمایی از ترمینال های درایو را آورده ایم.علاوه بر موارد ذکر شده مباحثی هم چون فرق SOURCE و SINK در ورودی درایو یاسکاوا ،DRIVE MODE ، AUTO TUNE و پارامتر های مهم آن ،مرجع فرکانس و نحوه بازگشت به تنظیمات کارخانه توضیح داده ایم.

g-siemens آموزشگاه فنی و حرفه ای ویراد

دانلود دفترچه راهنمای درایو زیمنس سری G

در این فایل به راه اندازی درایو سری G برند زیمنس پرداخته ایم و نکات ایمنی ای که هنگام استفاده از این درایو باید رعایت شوند را ذکر کرده ایم. و هم چنین نحوه راه اندازی درایو سینامیکس جی ۱۱۰ را بررسی کرده ایم و به بیان ترمینال های قدرت و کنترلی پرداخته ایم. در ادامه مباحث تنظیم دیپ سوئیچ فرکانسی، پارامتر های مرجع فرمان،مرجع فرکانس،پارامترهای مهم و کاربردی ورودی آنالوگ،jog frequency ،روش بازگشت به تنظیمات کارخانه را بیان کرده ایم.

lenz آموزشگاه فنی و حرفه ای ویراد

دانلود دفترچه راهنمای درایو لنز

در این فایل به راه اندازی درایو سری SMVector برند LENZ پرداخته ایم.در ابتدا نمایی از این درایو،اتصال به منبع تغذیه تکفاز ۲۴۰ ولت،اتصال اصلی به منبع تغذیه ۳ فاز و مدار کنترلی این درایو را نشان داده ایم.در ادامه وظایفی از هرکدام از ترمینال های درایو بیان کرده ایم.و دو مدل از کنترل پنل های درایو ،نحوه دسترسی،تغییر پارامتر ها را در شکل شرح داده ایم.هم چنین مرجع فرمان درایو ، مرجع انتخاب سرعت و بازگشت به تنظیمات کارخانه را بیان کرده ایم.و جداولی برای توضیح بیشتر پارامتر ها را در این فایل قید کرده ایم

fc51 آموزشگاه فنی و حرفه ای ویراد

دانلود دفترچه راهنمای درایو دنفوس

اینورتر FC51 با نام Micro VLT Danfoss که توسط شرکت دانفوس تولید میشود در محدوده توان ۱۸.۰ کیلو وات تا ۲۲ کیلو وات موجود است. مدل تک فاز این اینورتر، از ۱۸.۰ تا۲.۲ کیلو وات تولید شده و با ولتاژ ورودی ۲۰۰ تا۲۴۰ ولت از تکفاز در دسترس است.در این فایل ابتدا به بررسی سخت افزار اینورتر FC51 پرداخته ایم و در ادامه جزئیات موجود در کی پد را بیان کرده ایم و همچنین پارامتر های گروه اصلی و پارامتر های زیر مجموعه ی آن ها،نحوه بازگشت به تنظیمات کارخانه،روش کنترلی درایو، انتخاب حافظه را در این فایل مرور کرده ایم.

میکرومستر آموزشگاه فنی و حرفه ای ویراد

دانلود دفترچه راهنمای درایو میکرو مستر

در این فایل به راه اندازی درایو سری M برند زیمنس را بیان کرده ایم ، در ابتدا مقدمه ای برای آشنایی بیشتر بیان شده است و در ادامه نکات ایمنی ای که در هنگام استفاده باید رعایت شوند ذکر کرده ایم.همچنین ولتاژمورد استفاده برای راه انداز درایو به صورت دی سی ،نحوه کار با پانل درایو ،ورودی های AIN1 و AIN2 آنالوگ ،ورودی و خروجی های آنالوگ و پارامتر های مهم برای تنظیم عملکرد آن ها،مرجع فرکانس و گروه بندی پارامتر های مهم،نحوه بازگشت به تنظیمات کارخانه را بیان کرده ایم.

۴.۲/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

5 × سه =