اگه درباره دوره ها سوال داری یا میخوای بصورت رایگان مشاوره بشی ، فرم زیر رو تکمیل کن !

مزایای شرکت در دوره های آموزشی ویراد

bg 1 آموزشگاه فنی و حرفه ای ویراد

تصاویر کاراموزان ویراد

PLC (پی ال سی) چیست؟

پی ال سی یک رایانه است که برای هدف ویژه ای برنامه می پذیرد و با داشتن اجزایی مثل زمان سنج، شمارنده و … کنترل فرایندهای پیچیده را آسان می کند و روش های سنتی مدیریت ماشین آلات را منسوخ کرده است.

دیگر نیازی به نیروی انسانی نیست این ماشین آلات به صورت اتوماتیک کار می کنند. PLC بسیاری از سیم کشی های مرسوم در مدارات کنترل رله ای را حذف کرده و حجم تابلو فرمان را کاهش می دهد. کنترل فرایندهای تولید و کنترل خطوط مونتاژ، کنترل دستگاه های رباتیک یا هر فرایندی که نیاز به کنترل دقیق و قابل اطمینان و عیب یابی ساده داشته باشد با PLC  انجام می شود. همچنین کار با PLC  ها ساده است یعنی شما با دانستن اصول ساده و پایه منطق که پیش نیازی هم ندارد، می توانید اساس کار آن را درک و تحلیل کنید.استفاده از PLC ها بازدهی ماشین تولیدی را افزایش می دهد و همچنان کیفیت محصولات را حفظ می کند.

  • از مزایای PLC می توان به نصب و برنامه نویسی آسان، زمان پاسخ کوتاه، سرعت بالای کنترل، تست و عیب یابی ساده کاهش استحلاک مکانیکی و طول عمر بیشتر، کاهش مصرف انرژی و قابلیت اطمینان بالا و صرفه جویی در هزینه اشاره کرد.
    در آکادمی ویراد برای اولین بار دوره جامع کنترل ابزار دقیق که از مباحث مبتدی تا پیشرفته به صورت کاملا عملی با تجهیزات سخت افزاری کامل و آموزش های جامع نرم افزاری ، ویژه بازار کار را آموزش میدهیم .
  • در این دوره به آموزش تخصصی تمامی پی ال سی های شرکت زیمنس ، سری ۳۰۰ ، ۴۰۰ ، ۱۲۰۰ ، لوگو و اخرین نسل از سیستم های پیشرفته یعنی سری ۱۵۰۰ میپردازیم.
  • در ادامه به بررسی پی ال سی های رایج صنعت روز ایران و اروپا مانند الن بردلی ، امرون ، اشنایدر ، فتک ، میتسوبیشی ، ال اس و … رو در نظر گرفتیم.
  • و همچنین آموزش محبوب ترین پی ال سی در بازار کار ایران ، انواع پی ال سی دلتا را به صورت حرفه ای پیش رو داریم.
  • در نهایت انواع درایو ها و سروودرایو ها و سروو موتورها، شبکه های صنعتی ( پروفینت ، پروفیباس ، مدباس و…) و راه اندازی ۶ خط تولید صنعتی به صورت کامل از ۰ تا ۱۰۰ ، آموزش پنوماتیک و هیدرولیک، سرووموتورها، انواع HMI  و تحت ویندوز که شما پس از گذراندن این دوره به راحتی میتوانید وارد صنعت شوید و کسب و کار خود را شروع کنید.

بازار کار plc در ایران چگونه است؟

سوالی که قبل از شروع و ثبت نام در دورهای آموزش plc می بایست پاسخ آن را جستجو کنیم.در کشورهای اروپایی و پیشرفته و صنعتی plc صنعتی بسیار پرسود و دارای درآمدی بالا بوده و افرادی که علم و تخصص در این زمینه را دارا  باشند می توانند پیشرفت زیادی دراین رده شغلی داشته  باشند. در صنایع و کارخانجات ایران نیز از plc های زیمنس و دلتا استفاده می شود واین تکنولوژی در صنایع دیگر هم در حال گسترش می باشد و اگر در این علم آموزش و مهارت کافی را بدست آورید می توانید درآمدهای میلیونی داشته و در رفاه زندگی کنید.
۴.۸/۵ - (۳۷ امتیاز)

17 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

19 + 10 =