کنترل کننده‌های صنعتی آدرس پذیر (plc)

هدف از کتاب پیش رو ، بالا بردن سطح دانش فنی دانشجویانی است که با توجه به تعلیمات تئوری دانشگاهی ، از صنعت روز فاصله نسبتاً زیادی دارند.

در ابتدای این کتاب،اصول کلی آشنایی با تابلو برق های صنعتی به تفضیل بیان شده است،زیرا افرادی که هدف ورود و فعالیت در زمینه ی plc را دارند، نیازمند به قرار گیری در  سطح مقبولی از طراحی تابلو برق های  صنعتی هستند.

در فصول بعدی این کتاب،با plc های رایج مورد استفاده در صنعت ایران آشنا خواهید شد،همچنین با بررسی پروژه هایی که به صورت عملی در صنعت راه اندازی شده و مورد استفاده هستند،به این کننترل کننده ها تسلط پیدا کرده و قادر به راه اندازی آن ها به شکل کاملا عملی خواهد بود.

با در نظر گرفتن plc هایی همچون:  Delta , Kinko  , ls , Fatek در صنایع کوچک و متوسط بر آن شدیم که علاوه بر تشریح plc های siemens به تشریح plc های نام برده در بالا،نیز بپردازیم،تا  توانایی تسلط   بر برنامه نویسی و اجرای کامل فرآیند های صنعتی در هر کنترلی به  فراگیر داده شود

با توجه به پایین بودن سطح آشنایی دانشجویان به فرآیند تعمیر کارت های صنعتی،در فصل انتهایی کتاب اصول تعمیرات و شناخت قطعات الکترونیکی مورد بررسی قرار داده شده است.

مولف: جلال رحمانی راد

شابک : ۸-۶۵۲۴-۲۴۵۶۲۲-۹۷۸

دسته بندی : تابلو برق ، پی ال سی

“جهت کسب اطلاعات از نحوه خرید با شماره های زیر در تماس باشید”

۰۲۱۸۸۷۵۴۲۰۹ – ۰۲۱۸۸۵۴۲۰۹۱

۵/۵
کتاب کنترل کننده های آدرس پذیر آموزشگاه فنی و حرفه ای ویراد

مرجع کامل پی ال سی ، ال اس و فتک

پیکربندی و راه اندازی درایو های صنعتی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 2 =